Golica (1.835 m) - kraljica narcis

Iz Planine pod Golico sledimo glavni cesti, po kateri nas table usmerjajo proti Golici. Na križišču pod turistično kmetijo Betel pot nadaljujemo naravnost v smeri Savskih jam, kjer se nahajajo rudniki železa. Rudišče je eno najstarejših v Sloveniji, saj so bile z Ortenburškim rudarskim redom rudarjem posebne pravice dodeljene že leta 1381. Danes je ohranjen vhod v Korlnov rov, ostale rudnike in druge rudarske objekte pa obeležujejo informacijske table vzdolž območja. Skozi Savske jame vodi gozdna cesta, ki ji sledimo do križišča, kjer markirana steza zavije v gozd, a pri Markljevem rovtu spet doseže gozdno cesto, ki pa jo le prečimo. Prečkamo planino Markljev rovt in se po stezi vzpnemo na sedlo Suha (1439 m). Tam dosežemo skrajni vzhodni del Golice. Po grebenski poti, pod katero ob koncu maja lahko občudujemo najlepše narcisne travnike, se preko Male Golice (1646 m) in Krvavke (1785 m) vzpnemo na vrh Golice, ki ponuja lepe razglede na Julijske Alpe in avstrijsko Koroško. Z vrha se spustimo do Koče na Golici, povratek nadaljujemo po markirani stezi v smeri Planine pod Golico, ki nas po krajši poti mimo spodnje postaje tovorne žičnice in turistične kmetije Betel pripelje do Planine pod Golico.

Potek poti:

Planina pod Golico – Savske jame – Markljev rovt – sedlo Suha – Mala Golica – Krvavka – Golica – Koča na Golici – Betel – Planina pod Golico

Višinska razlika:

09.00 – 12.30 in 13.00 -19.00
  • sobote
    10.00 – 12.30 in 13.00 -16.00
  • Oktober, november, januar, februar, marec, april