Skok na osrednjo vsebino
Spoštovani! V letošnjem letu smo pripravili novo grafično podobo za področje turizma. Skladno s Priročnikom destinacijske znamke Jesenice  ( file:///C:/Users/VeraD/AppData/Local/Temp/1_Priro%C4%8Dnik_destinacijske_znamke_Jesenice.pdf)  smo pristopili k izdelavi posameznih promocijskih elementov. Najprej smo izdelali nalepke, ki so bile že prej najbolj prepoznaven simbol Jesenic, in sicer eno z narciso in drugo z novim logotipom in sloganom. Nalepke so izdelane v dveh variacijah: - na beli podlagi (narcisa ali logotip) - na prozorni podlagi (narcisa ali logotip) Slednja je primerna za avtomobile in za zunanjo uporabo, ker je odporna na vodo in ima zaščito pred UV žarki. Nalepke so od danes naprej v prodaji na TIC Jesenice. Cena: 1,00€ Nalepke narcisa, ki jim domačini pravimo "jeseniške vinjete" pa so od danes naprej na voljo brezplačno in služijo kot dodatna promocija. Vabljeni, da nas obiščete v naših prostorih na Titovi 18, na Jesenicah.
Vabljeni k glasovanju za NAJ tematsko pot v Sloveniji. Glasujete lahko na naslednji povezavi: https://turisticna-zveza.si/spletno-glasovanje/moja-dezela-lepa-in-gostoljubna-spletno-glasovanje-2021 Zahvaljujemo se Vam za vsak glas.
Nagradna igra #MestoNaDan na Instagramu SPLOŠNI POGOJI ZA SODELOVANJE V NAGRADNI IGRI Pogoji sodelovanja v nagradni igri Organizator nagradne igre je ZDRUŽENJE ZGODOVINSKIH MEST SLOVENIJE (v nadaljevanju ZZMS), Mestni trg 15, 4220 Škofja Loka. Nagradna igra poteka do vključno 30. 9. 2021. V nagradni igri lahko sodelujejo vsi polnoletni državljani Republike Slovenije (fizične osebe nad 18 let), že obstoječi in novi sledilci Instagram profila Slovenia Historic Towns (@slovenia_historic_towns) – v nadaljevanju Instagram profila. Za sodelujoče v nagradni igri veljajo tudi pogoji in pravila Instagram skupnosti. Organizator ne nosi nobene odgovornosti za spoštovanje teh pogojev in pravil med sodelujočimi niti za kakršnekoli posledice, nastale kot rezultat objave prispevkov v Instagram spletni skupnosti. Organizator nagradne igre ne prevzema nobene odgovornosti za delovanje Instagram spletne skupnosti. Kako sodelovati v nagradni igri Nagradna igra spodbuja k enodnevnemu obisku zgodovinskih mest (Mesto na dan), ki so vključena v Združenje zgodovinskih mest Slovenije. To so: Brežice, Idrija, Jesenice, Kamnik, Koper, Kostanjevica na Krki, Kranj, Metlika, Novo mesto, Piran, Ptuj, Radovljica, Slovenj Gradec, Slovenske Konjice, Šentjur, Škofja Loka, Tržič in Žužemberk. Obiskovalci obiščejo eno izmed zgoraj naštetih zgodovinskih mest in na Instagramu naredijo »story« (kratko zgodbo), v katerem morajo biti razvidni: katere od točk na priporočeni poti…
V soboto, 17. 07. 2021, pričnemo z Instagram nagradno igro #MestoNaDan.   Na kratko o pogojih za sodelovanje:             Obiskati je potrebno eno izmed zgodovinskih mest             Fotografirati eno izmed točk na priporočeni poti Mesta na dan (www.zgodovinska-mesta.si/mesto-na-dan)             Fotografijo objaviti kot kratko zgodbo (story) na svojem Instagram profilu in označiti: @slovenia_historic_towns, #MestoNaDan (#mestonadan), ključnik mesta, ki so ga obiskali, npr. #slovenjgradec.   Več o nagradni igri si lahko preberete v navodilih spodaj v priponki.   Za vsa vprašanja smo na voljo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.  
Posledice epidemije COVID-19 so močno prizadele turizem, panogo, ki je tesno povezana tudi z drugimi deli gospodarstva. Med drugimi vpliv krize čuti cela nabavna veriga, od lokalnih dobaviteljev do ponudnikov nastanitev in gostinskih storitev. Zato si Turistično gostinska zbornica Slovenije že od lanske pomladi prizadeva povezovati in zagotavljati pomoč za širok krog dejavnosti, ki poslujejo v okviru turizma.   Tri zbornice, Turistično gostinska zbornica Slovenije, Sekcija gostinstva pri Obrtno podjetniški zbornici Slovenije in Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij, ki deluje v okviru Gospodarske zbornice Slovenije, so se odločile za pripravo skupnega videa, ki prikazuje povezavo dobaviteljev in ponudnikov turističnih storitev, osnovno sporočilo pa je nujna potreba po odprtosti panoge. Dolgotrajna prepoved poslovanja je pustila zelo negativne posledice v panogi, zato je največja želja slovenskega turizma ta, da panoga ostane odprta. Namen videa z naslovom 'Do nadaljnjega odprti' je delitev na socialnih omrežjih in ozaveščanje širše javnosti o tesni povezanosti in multiplikativnem učinku turizma.   Več na povezavi
Ulična košarka oziroma ‘street basket’ ali ‘basket 3x3’, kot ji radi rečejo košarkarski poznavalci, je šport, ki se vedno hitreje uveljavlja tako v Sloveniji, kot tudi drugod po svetu. Ta tip košarke sledi dinamičnemu konceptu igranja na eni polovici košarkarskega igrišča ter s po tremi igralci v vsaki ekipi in enim igralcem na rezervni klopi. Prav tako se igra s prilagojeno oziroma manjšo žogo, polovičnim časom za met – 12 sekund in 10-minutnim igralnim časom. Običajno jo spremlja glasba in zabaven program. Leta 2017 je uradno postala tudi olimpijski šport ter tako še bolj pridobila na veljavnosti in popularnosti, sploh med mladimi košarkarji. No, sedaj pa prihaja tudi na Jesenice! V soboto, 24.7.2021 od 14. ure dalje bo namreč zunanji muzej na Stari Savi gostil prvo regionalno tekmovanje v ulični košarki za kategoriji Člani in U18! Organizatorji iz Kluba jeseniških študentov so združili moči s Košarkarsko zvezo Slovenije in v sodelovanju z Občino Jesenice ter Zavodom za šport Jesenice poskrbeli, da se potencial mesta Jesenice ter parka Stara Sava za takšne vrste dogodkov izkorišča. Organizatorji na dogodku pričakujejo igralce iz različnih koncev Slovenije, tako rekreativne kot tudi tiste, ki se s tem športom ukvarjajo profesionalno. Obenem pa vabijo predvsem lokalne…
MESTO. KULTURA. DOŽIVETJE! Zgodovinska mesta letos predstavljajo: KULTURNO-GASTRONOMSKI ABONMA »POLNA ŽLICA KULTURE« 2021/2022. Obiskujte gledališča in likovna razstavišča, privoščite si koncerte in literarne večere. Uživajte v razkošni izbiri, s katero letos obeležujemo 20-letnico Združenja zgodovinskih mest Slovenije. Praznujmo skupaj! Več v priponkah spodaj!
Skupnost Julijskih Alp to leto vabi na daljinsko pohodniško pot Juliano Trail z dodanimi štirimi etapami do Brd in žigom na vsaki etapi. Pohodniki bodo žige, ki polno zbrani prinašajo tudi priznanje in nagrado, lahko zbirali v dnevniku žigov. Le ta je novi dodatek ponatisa vodnika po Juliani Trail, ki je ob dnevniku žigov bogatejši tudi za opise dodatnih štirih etap.
V skupnosti Julijske Alpe predstavljamo nov produkt - turnokolesarski krog okrog in čez Julijske Alpe, ki smo ga poimenovali JULIANA BIKE.  Skupna dolžina: 290 km Skupna višinska razlika: 8.500 m Skupno število etap: 7 (+ 3 pristopne etape) Povprečna dolžina etape: 40 km
Občina Jesenice je danes premierno predstavila novo podobo destinacijske znamke Jesenice, s katero se želi kot destinacija na stičišču Julijskih Alp in Karavank še močneje postaviti na turističnem zemljevidu Slovenije ter okrepiti svojo prepoznavnost kot navdihujoča gorska destinacija.

* URADNE URE

  • Januar, februar, marec, april, oktober, november
  • ponedeljek–petek:
    8.00–12.30 in 13.00–16.00
  • sobota, nedelja: zaprto
  • Maj, junij, september, december
  • ponedeljek–petek:
    8.00–12.30 in 13.00–16.00
  • sobota:
    10.00–12.30 in 13.00–16.00
  • Julij, avgust
  • ponedeljek–petek:
    9.00–12.30 in 13.00–19.00
  • sobota:
    10.00–12.30 in 13.00–16.00

Uredniki